Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení hotelu pro psy
Vojtovičová, Ludmila ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení hotelu pro psy v Brně. První část práce obsahuje teoretické poznatky o podnikání, podnikatelském plánu a jeho struktuře. Zároveň také teoretické podklady o jednotlivých analýzách vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou použity a zpracovány ve druhé kapitole, v analytické části. Poslední část obsahuje konkrétní návrh podnikatelského plánu, včetně finančního zhodnocení.
Podnikatelský plán pro založení hotelu pro psy
Vojtovičová, Ludmila ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení hotelu pro psy v Brně. První část práce obsahuje teoretické poznatky o podnikání, podnikatelském plánu a jeho struktuře. Zároveň také teoretické podklady o jednotlivých analýzách vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou použity a zpracovány ve druhé kapitole, v analytické části. Poslední část obsahuje konkrétní návrh podnikatelského plánu, včetně finančního zhodnocení.
Podnikatelský plán
Pasevová, Zdeňka ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost, která bude provozovat hotel pro psy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje podstatě, účelu a struktuře podnikatelského plánu. Dílčí části plánu jsou samostatně rozpracovány. Dále je obecně zmapována problematika podnikání společně se specifiky české legislativy, se kterými se podnikatel potýká při volbě právní formy podnikání. v praktické části je zpracován podnikatelský plán fiktivní společnosti Petville, s. r. o., která provozuje hotel pro psy a ostatní malá domácí zvířata. Součástí plánu je představení podnikatelského záměru a společnosti. Dále je provedena analýza trhu, navržena marketingová strategie a také je sestaven finanční plán s výhledem na čtyři roky. Finanční plán je vyhotoven ve třech variantách možného budoucího vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.